[Openstandaarden] Philippe De Coene (SP.a) en zijn gratis antivirus

Frans Gerbosch fragerco at fragerco.com
Thu Feb 3 14:35:23 CET 2005

Oh.... ik denk dat de grootste multinational ter wereld niet die van M$ is
maar die van 'Rome' is en die heeft toch ook tevergeefs geprobeerd
dergelijke campagnes te verhinderen ;-)

De vraag is of je bij de sensibilizering een kruistocht tegen een groot
bedrijf wil beginnen (waar ik mezelf ook voor moet behoeden ;-) dan wel
dat je de mensen wil sensibiliseren.... voor een gevaar zonder een
standpunt in te nemen of ze dit met configuratie X of Y moeten doen.
Ik durf te stellen dat als in die bus meerdere configuraties staan waar de
nodige objectieve uitleg bij gegeven kan worden, waarbij je de mens in al
zijn waardigheid zelf laat beslissen wat voor hem de beste keuze is, je
ook je doel kan bereiken....
Zo beperk je de weerstand van toehoorder en economisch belanghebbenden...
maar wordt het wel een project van lange adem.....

Vriendelijke groeten,

<-------------------- Frans  Gerbosch  Consulting -------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20
fragerco at fragerco.com                            Fax +32/(0)9/233.47.69
          Molzelestraat 13A / B-9041 Oostakker (Gent) / Belgium
<--------------- Visit also http://www.uptonetwork.com --------------->
<------------- Join my Biztribe Trusted Contacts Network ------------->
<------- http://www.biztribe.com/join.html?ruid=129TXURWR6BWT3 ------->