[Openstandaarden] eID project

Bert Vermeulen bert at biot.com
Thu Feb 3 16:27:13 CET 2005

Hi,

In navolging van de eerdere thread over eID en MSN, probeer ik te kijken
wat er praktisch kan gedaan worden om een ondersteuning voor eID te
bieden op free desktops.

Het lijkt me ideaal om met geinteresseerden samen te zitten op FOSDEM,
eind deze maand. In eerste instantie stel ik voor om te brainstormen
over mogelijke applicaties (waar integratie met chat clients
vanzelfsprekend een mogelijkheid is), maar ook om taken te verdelen, een
volwaardig project te organizeren, enzovoort.

Wie is geinteresseerd?

--
Bert Vermeulen
sip    |