[Openstandaarden] Philippe De Coene (SP.a) en zijn gratis antivirus

Mattias Campe Mattias.Campe at telenet.be
Thu Feb 3 18:51:22 CET 2005

Peter Vandenabeele schreef:

[...]

>Waarom "medeplichtige" ? Als ik in Wijnegem Shopping Center een boot
>zie staan van Telenet om "Internet" aan te prijzen aan het grote
>publiek, is dat wel heel expliciet met een Windows XP client erbij
>en tot op heden nog altijd met IE als standaard browser (dat is wel
>al 1 jaar geleden dat ik ze er nog heb gezien). Het zou hen niet
>veel kosten om aan startende subscribers gewoon Firefox en co aan
>te raden (voor die startende subscribers komt er toch iemand aan
>huis om de install te doen; als die firefox opzet ipv IE, zal dat
> [...]
Let hier op de ISP Speakeasy, een Amerikaanse Internetprovider die
besloten heeft om een aangepaste versie van Firefox 1.0 aan te bieden!
Zie het bericht op
http://www.linuxbelgium.net/nieuws/read.php?id=813aef0e19b24bcd6f32602c42e0aca1

Als Speakeasy dat kan, dan kan een Belgische provider dit ook me dunkt...