[Openstandaarden] Philippe De Coene (SP.a) en zijn gratis antivirus

Ward Vandewege ward at pong.be
Thu Feb 3 22:19:20 CET 2005

On Thu, Feb 03, 2005 at 08:28:14PM +0100, Wouter Verhelst wrote:

> Je bedoelt 'elk half jaar ofzo'.

Dat was vroeger voor mijn ouders ook zo - maar de laatste tijd is het toch
wel anders hoor. Ik denk dat er regionale verschillen zijn; of anders vindt
Telenet dat mijn dhcpcd elke keer een ander IP moet krijgen omdat het geen
Windows is :)

mvg,
Ward.

--
Pong.be         -(   "If you think penguins are fat and waddle, you have   )-
Virtual hosting -( never been attacked by one running at you in excess of  )-