[Openstandaarden] eID en MSN

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Sun Feb 6 13:20:34 CET 2005

On Tuesday 01 February 2005 13:04, Wouter Verhelst wrote:

> Er is al een Mozilla-plugin; not sure of die ook werkt met Thunderbird
> (VZIW is er alleen een binary van die plugin, geen source; je kunt hem
> dus alleen op het platform gebruiken waarvoor die geschreven is, in casu
> Windows, MacOS X, Solaris, of Linux/i386)

Ik stel me toch wel andere vragen bij eID dan de beschikbaarheid van
opensource software die die feature ondersteunt. Bijvoorbeeld of we een
dergelijke integratie ook wel willen... ik zou persoonlijk nog veel minder
mijn electronische identiteit doorspelen naar firma X dan dat ik een passport
of iets dergelijks moet nemen.

--
Frank Van Damme