[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Peter Dedecker Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Sun Jan 2 23:10:44 CET 2005

Kristoff Bonne wrote:

> Allemaal dingen die je eventueel kunt bijvoegen bij uw eventuele reactie
> t.o.v. de VRT.
>
> Indien de VRT een keuze maakt voor een bepaalde "shop", dan hadden ze
> die wel mogen kiezen die het goedkoopst is voor de eindgebruiker en het
> minst beperkingen oplegt.
>
> De VRT heeft hier m.i. heel slecht haar huiswerk gemaakt. Ze had de
> muziek-shop veel meer onder druk moeten zetten om de rechten van de
> kopers te laten primeren.

Zeer zeker!  Misschien ook eens proberen een reactie los te weken van de
Vlaams Minister van Media (Bourgeois) wat hij vindt van het feit dat
onze openbare omroep, die er voor iedereen zou moeten zijn, een groot
deel van de consumenten in de kou laat staan?

Peter