[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Peter Dedecker Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Thu Jan 6 17:59:13 CET 2005

Peter Dedecker wrote:
> OK, ik heb het er zelf ingegooid, grotendeels letterlijk overgenomen.
>
> Aanvullingen en verbeteringen blijven zoals steeds van harte welkom.

Dit was tot hiertoe de laatste aanpassing/opmerking.  Ik stel voor dat
als er tegen morgenavond (laat ons zeggen 18u) geen verdere reacties
gekomen zijn, we de e-mail goedkeuren en versturen.  Naar wie sturen we
die allemaal?  Enkel naar een generiek info at vrt adres of zo lijkt mij
niet zo doeltreffend.

--
Peter Dedecker                      VTK Gent vzw
Studentenvertegenwoordiger          J. Plateaustraat 22 - Gent