[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Frederik Himpe fhimpe at pandora.be
Thu Jan 6 17:44:08 CET 2005

On Wednesday 5 January 2005 15:45, Peter Dedecker wrote:

> Ik heb reeds een poging ondernomen op de wiki, zie [1].  Zoals je kan
> zien, heb ik grote stukken uit de 'discussie' hier overgenomen.  Dit is
> zeker voor aanpassing vatbaar, het is slechts een eerste draft.  Gelieve
> dus even na te kijken, fouten aan te passen, argumenten toe te voegen.
> Bedankt!
>

> [1] http://www.openstandaarden.be/wiki/pmwiki.php/Main/Radio1WmaDrm

Even melden dat de downloads van de Top 2004 van Radio Donna volgens hetzelfde
systeem verlopen. Dus misschien best beide websites vernoemen in de
inleiding. In de laatste vraag in de FAQ op
http://www.donna.be/donna_master/programma/d_to04_download_help/index.html
geven ze trouwens al hun "(ver)antwoord(ing)" voor deze zaak, het lijkt mij
dan ook een must om daar al op in te spelen.

--
Frederik Himpe