[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Frederik Himpe fhimpe at pandora.be
Thu Jan 6 20:55:31 CET 2005

On Thursday 6 January 2005 21:26, Peter Dedecker wrote:

> Kunnen jullie nog even nakijken of alles in orde lijkt?  Bedankt!

Spelling/typo's:
serieuse -> serieuze
copi{ëren,e} -> kopi{ëren,e}

Althans volgens http://www.nederlandsewoorden.nl toch: ik weet niet in
hoeverre die site betrouwbaar is, maar het lijkt mij toch erg aannemelijk.

Bij FRS kan je aangekocht nummer slechts op 1 computer afspelen.
-> Bij FRS kan je een aangekocht nummer slechts op 1 computer afspelen.

Ik ben het wel ongeveer eens met de opmerking ivm ActiveX, alleen vraag ik mij
af of ze wel of het veiligheidsprobleem wel "on topic" is in deze brief.
Misschien beter dat stuk vervangen door "Ook door het gebruik van ActiveX in
de online shop worden niet IE-gebruikers uitgesloten." ofzo?

--
Frederik Himpe