[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Rudi Creemers rudi at kulnet.kuleuven.ac.be
Thu Jan 6 21:04:57 CET 2005

Peter Dedecker wrote:

> hm, ja WMA-DRM is zogezegd veel veiliger dan de andere DRM's, hoewel
>
> De link staat in de brief :-)
>
> Terloops: als we onze brief als open brief verspreiden, met die link
> daarin, kunnen wij dan geen problemen krijgen door mensen hints te geven
> of aan te zetten tot het kraken van die toestanden?  Misschien beter
> vervangen door bovenstaande opmerking ivm google zoekwoorden? ;-)

Persoonlijk denk ik dat dit geen kwaad kan. Er wordt gewoon gewezen op
een mogelijkheid, dit is geen aanmoediging, maar wel een duidelijke
ontkrachting van hetgeen zij beweren. Het is zo een beetje als zeggen
dat een hamer *kan* gebruikt worden om iemand de kop in te slaan. Dit is
slecht een mogelijk gebruik en geen aanmoediging, en het gereedschap is
er in eerste instantie ook niet voor gemaakt, maar ja...

--
Groeten

Rudi.