[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Peter Dedecker Peter.Dedecker at UGent.be
Thu Jan 6 22:52:53 CET 2005

Citeren Tijl Vercaemer <Skender at vrijzijn.be>:
> Je moet Windows, IE en WMP hebben.  Dat dit ondermeer komt door gebruik te
> maken van ActiveX is een technische kwestie, die je brief alleen maar
> moelijker leesbaar maakt voor niet-techneuten.  Feit is dat je IE moet
> hebben, daar gaat het om.  Dat moet duidelijk zijn.  Uitleg over ActiveX
> maakt alleen maar minder duidelijk waar het eigenlijk over gaat.

Jij zou het ActiveX gedeelte uit die brief dus schrappen?  Humm, ik weet 't zo
niet, ik zou dat liever laten staan...

--
Peter Dedecker                      VTK Gent vzw
Studentenvertegenwoordiger          J. Plateaustraat 22 - Gent