[Openstandaarden] 100 op 1: WMA en DRM

Peter Dedecker Peter.Dedecker at UGent.be
Thu Jan 6 23:10:14 CET 2005

Citeren Tijl Vercaemer <Skender at vrijzijn.be>:
> Ik vind de brief eigenlijk al wat te lang.  Ik zou ze liever wat ingekort
> zien.

Vind ik ook wel, doch, ik denk dat alles wat er in staat ook toegevoegde waarde
geeft aan de brief.  Ik zou hem dan ook liever in zijn geheel laten, tenzij jij
hem hier en daar wat kan samenvatten.  Als we er een open brief van maken, denk
ik wel dat de VRT en vele anderen de moeite zullen doen om hem volledig te
lezen.

--
Peter Dedecker                      VTK Gent vzw
Studentenvertegenwoordiger          J. Plateaustraat 22 - Gent