[Openstandaarden] open brief VRT

Tijl Vercaemer Skender at vrijzijn.be
Fri Jan 7 13:39:01 CET 2005

Op vrijdag 07 januari 2005 01:25, schreef Mark Van den Borre:
> Beste allemaal,
>
> Ik heb de open brief aan de VRT wat leesbaarder gemaakt. Wat mij betreft

Dis is inderdaad en stuk beter.  Toch zou ik 2 details aanpassen

> ruimen voor wma-bestanden (gesloten specificatie). Deze zijn bovendien

zoals Jo zei: "(een gesloten specificatie)"

> bestandsformaten (zoals vorig jaar het geval). Zo heeft iedereen die

"(zoals vorig jaar het geval was)"

Dan moeten we nu nog die meer uitgebreide versie schrijven waarin we dieper
ingaan op de technologie.  Voelt iemand zich geroepen om de eerste aanzet te
geven?

Tijl
--
Tijl Vercaemer