[Openstandaarden] belasting : meer info

Jelle Pelfrene jelle.pelfrene at student.kuleuven.ac.be
Tue Jan 25 10:41:03 CET 2005

Hallo

Ik ben wat gaan zoeken in de lijst met wetsvoorstellen en  ik ben drie belangrijke voorstellen die nu onderweg zijn tegengekomen:

* http://www.dekamer.be/FLWB/pdf/51/1137/51K1137001.pdf : dit gaat over de implementatie van de EUCD. pure slechtheid
* http://www.dekamer.be/FLWB/pdf/51/1284/51K1284001.pdf : bestraffing van informaticacriminaliteit: niet alleen blackhats, maar ook whitehats verboden, en ook proberen te hacken maar mislukken en dus geen 'schade' aanrichten is strafrecht.
* http://www.dekamer.be/FLWB/pdf/51/0990/51K0990001.pdf : een blijkbaar goede wet, die zegt dat je ook afstand kan doen van uw billijke vergoeding en dus gratis mag optreden. Ook zou sabam kosteloos moeten laten weten of ze op iets bepaald rechten hebben of niet, en u niet meer standaard voor _alles_ laten betalen.

is er iemand met legis-fu die kan zien welke waar in het stadium van goedkeuring zit?

stevig ongerust aan het worden,
Jelle Pelfrene