[Openstandaarden] Bits & Chips site werkt nog niet volledig correct onder FireFox 1.0

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Sun Jan 30 00:19:40 CET 2005

On Sat, Jan 29, 2005 at 11:59:52PM +0100, Nathan wrote:
> in dit geval is de oorzak dit: "<a href="events.asp"></a>"
> wat op hetzelfde neerkomt als "maak een link met de grootte van een
> quad en probeer het nog kleiner te doen"

Wat is een "quad" in deze context ? Ik snap ook niet wat het probleem
met de grootte daarvan is (/me is geen html guru, sorry ...)

Is dat tegen W3C standaard, of zou FireFox dat alsnog als een
correcte link moeten interpreteren ? IE schijnt dat dus gewoon
als een werkende link te interpreteren als je op dat blokje
klikt.

Bedankt,

Peter