[Openstandaarden] nieuws van het front (over hotmail etc.)

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Sun Jan 30 10:54:41 CET 2005

On Sun, 30 Jan 2005, Peter Dedecker wrote:
> Wat ik ook al gehoord heb als reden, is dat als je een of ander "exotisch"
> adres hebt dat niet al te gekend is, de mensen dat "te ingewikkeld" vinden en
> vragen "hebt ge gene hotmail?"  Dat is gewoon het eerste geworden waar men aan

Mij heeft men dat (gelukkig) nog nooit gevraagd :-)

> denkt.  Net zoals men voor het tikken van een tekst direct aan Word denkt.
> Uiterst jammer.

Maar onlangs keek iemand wel vreemd op toen ik mijn emailadres spelde en de
laatste 4 karakters `.org' waren. Dat Top Level Domain had 'ie precies nog
nooit gehoord...

Anyway, dat `.org'-adres is nog steeds simpeler dan mijn gmail-adres. De
Belgische medemens leren om mijn familienaam correct te schrijven blijft nog
steeds één van de grootste uitdagingen van deze eeuw :-)

Terug terzake: tussen mijn lijst met privë-adressen van (ex-)collega's zitten
14% hotmail-adressen. Dit gaat dus wel voornamelijk over ICT-mensen, waarvan de
meeste wel weten hoe met email om te gang.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds