[Openstandaarden] Bits & Chips site werkt nog niet volledig correct onder FireFox 1.0

Nathan nathansamson at gmail.com
Sun Jan 30 11:03:23 CET 2005

quad, is dat niet het kleinste deeltje dat ze momenteel hebben ontdekt
in de wetenschap?
tja, als er niets is om op te klikken werkt de link ook niet hé?
waarom er dan wel een kleurverandering is kan ik ook niet direct
verklaren.
lege tags mogen ( volgens mij ) in de W3C standaard niet, het beste is
is om een mail te sturen naar de webmaster en de site te registren op
de blacklist van promozilla.nl

On Sun, 30 Jan 2005 00:19:40 +0100, Peter Vandenabeele
<peter.vandenabeele at mind.be> wrote:

> Wat is een "quad" in deze context ? Ik snap ook niet wat het probleem
> met de grootte daarvan is (/me is geen html guru, sorry ...)
>
> Is dat tegen W3C standaard, of zou FireFox dat alsnog als een
> correcte link moeten interpreteren ? IE schijnt dat dus gewoon
> als een werkende link te interpreteren als je op dat blokje
> klikt.
>
> Bedankt,
>
> Peter

Who is not using the Fox Of Fire is not surfing the web, he is suffering it

I'm currently using 10 MB (1%) of my 1000 MB.
Wil je ook 1000Mb gratis emailopslagtuimte: mail me, ik kan je het bezorgen