[Openstandaarden] nieuws van het front (over hotmail etc.)

Mattias Campe Mattias.Campe at telenet.be
Mon Jan 31 19:41:27 CET 2005

Herman Bruyninckx schreef:

> On Sun, 30 Jan 2005, Peter Vandenabeele wrote:
>
> [...]
>

> Dan is er op dit gebied wat goed nieuws te melden: Belnet (het door de
> overheid betaalde snelle netwerk) heeft net een Jabber infrastructuur
> geinstalleerd. Ik was toch al van plan om aan het ministerie van
> onderwijs
> voor te stellen om alle leerkrachten en leerlingen via Belnet op
> "officiele" nieuws- en discussie-fora te laten werken, ipv al die msn en
> yahoo communities. Instant Messaging kan er dan ook in een keer bij :-)

Vergeet ook @jabber.skynet.be niet (http://jabber.skynet.be). Ze moeten
wel nog niet zo lang geleden hun gebruikersdatabase gereset hebben, want
ik heb een nieuwe account moeten aanmaken. Zo'n jaartje geleden heb ik
eens een mail verstuurd naar die beheerder die zei dat ze er niet echt
verdere plannen mee hadden, maar dat ze hem wel gewoon gingen laten draaien.

Mattias