[Openstandaarden] eID-kaartuiteenzetting op 15 juli 2005 om 19u

godot danny.decock at gmail.com
Sun Jul 3 22:38:30 CEST 2005

dames en heren,

bij deze een reminder : ik ga een seminarie geven ivm technische aspecten
van de elektronische identiteitskaart op 15 juli om 19u.

plaats van het gebeuren : seminarielokaal 00.62 in het gebouw van
elektrotechniek (wegbeschrijving, cfr.
http://www.esat.kuleuven.be/info/route.en.php), kasteelpark arenberg 10,
3001 heverlee.

registratie is niet vereist, en iedereen is welkom (je mag dit bericht vrij
verspreiden), maar laat gerust iets weten mocht je ernaartoe wil komen :)

groeten, danny.

On 6/20/05, godot <danny.decock at gmail.com> wrote:

> hoi,
> gezien de enorme veronderstellingen die jullie voortdurend maken ivm
> de belgische eidkaarten, de sleutelgeneratie, publieke
> sleutelsystemen, mogelijkheden van botsingen met hashfuncties, enz,
> lijkt het me aangewezen om eens -- in al mijn naieve onbaatzuchtigheid
> -- een avondseminarie te organiseren om het belgische eidkaartsysteem
> eens uiteen te zetten...

groeten, g. aka d.