[Openstandaarden] Richtlijn voor softwarepatenten van tafel geveegd

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Thu Jul 7 19:10:31 CEST 2005

Op do, 07-07-2005 te 19:01 +0200, schreef Bert Vermeulen:

> Weet iemand wie de 14 MEPs waren die ja gestemd hebben? Het interesseert
> me vooral of er belgen tussen zaten, maar om een of andere reden kan ik
> geen voting records vinden.
Die mensen die niet voor gestemd hebben waren niet noodzakelijk de
slechteriken hoor. Er waren voor zover ik weet bij die heel nuttige
amendementen ingediend hadden op het originele voorstel, en die hoopten
die naar voor te kunnen schuiven, wat misschien een nog betere afloop
had betekend. Dus zeker opletten om die parlementairen zomaar te
veroordelen!

Mark
--
Mark Van den Borre