[Openstandaarden] Opinie in De Tijd + Vrije Software in Onderwijs Update

patje patrick at coeman.net
Mon Jun 13 00:52:18 CEST 2005

Het is een rechts-conservatieve club die onderandere ook opdook aan de
zijde van Alexandra Coolen (VB) toen zij in Mechelen bij Danneels zijn
voordeur ging betogen tegen 'kinderporno sexuele voorlichtingsboekjes'
in het katholieke onderwijs. Het VB krijgt sinds de koerswijziging van
de GVA nogal veel ruimte in De Standaard, maar wat het TM genootschap te
zoeken heeft in heel het patentendebat is mij ook een raadsel.