[Openstandaarden] Opinie in De Tijd + Vrije Software in Onderwijs Update

Rudi Creemers rudi at kuleuven.net
Mon Jun 13 01:17:41 CEST 2005

patje wrote:

> Het is een rechts-conservatieve club die onderandere ook opdook aan de
> zijde van Alexandra Coolen (VB) toen zij in Mechelen bij Danneels zijn
> voordeur ging betogen tegen 'kinderporno sexuele voorlichtingsboekjes'
> in het katholieke onderwijs. Het VB krijgt sinds de koerswijziging van
> de GVA nogal veel ruimte in De Standaard, maar wat het TM genootschap
> te zoeken heeft in heel het patentendebat is mij ook een raadsel.

Ik denk dat u hier verwart met het "Thomas More _genootschap_"; dit
genootschap heeft , volgens mijn bescheiden mening, niet veel uitstaans
met het "Thomas More _Institute_". En dan even verder off-topic, heeft u
die voorlichtingsboekjes gezien en er dus een degelijk oordeel over
kunnen vormen? Maar dit laatste was uiteraard compleet terzijde, ik
verwacht hier dan ook geen antwoord op; laat ons bij het onderwerp
blijven aub.

--
Groeten

Rudi.