[Openstandaarden] [OT] e-id (nog eens)

Peter Dedecker Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Thu Jun 16 19:42:41 CEST 2005

Ward Vandewege wrote:
> Enfin, ik hoop dus maar dat er niemand op het idee komt om het RRN op die
> manier te gaan gebruiken, als een 'geheim' identificatienummer...

Zo dom zijn ze hier nu ook weer niet hoor, al is het eigenlijk wel
makkelijk om wat op de gevoelens van veel operatoren te spelen en al
snel iets los te krijgen.

Met de eID zullen we dergelijke aanvragen tot blokkeren kunnen toestaan
mits identificatie dmv eID.

--
Peter Dedecker                      Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Studentenvertegenwoordiger          VTK Computerpraeses