[Openstandaarden] discussie eid -> nieuwe mailing-list

Geert Hendrickx geert.hendrickx at ua.ac.be
Fri Jun 17 13:25:35 CEST 2005

On Fri, Jun 17, 2005 at 01:02:35PM +0200, Kristoff Bonne wrote:
> Gegroet,
>

> Aangezien de discussie over de eid nu serieus begint aan-te-trekken en
> ik eigenlijk niet de "openstandaarden" mailing-list wil belasten met
> iets dat eigenlijk off-topic is; zou het misschien geen slecht idee zijn
> om een speciale mailing-list daarvoor op-te-zetten.
> (ik wil de andere discussies over open standaarden niet verdrinken in
> deze discussie over de eid).
>
> Nu, ik kan dat wel doen (op yahoo), maar indien iemand anders dat wil
> doen (bv. op een server hier in de België), dan wil ik zeker wel het
> [...]

Ik vind deze lijst nog niet zo misplaatst, als je openstandaarden iets
ruimer interpreteert als "correct aanbieden van en omgaan met digitale
data".

Ik denk ook dat de meeste "abonnees" op openstandaarden@ wel
geinteresseerd zijn in deze materie, dus een tweede lijst opstarten
lijkt me alleen maar overlast.

GH

--
:wq