[Openstandaarden] [OT] e-id (nog eens)

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Mon Jun 20 16:02:45 CEST 2005

On Mon, Jun 20, 2005 at 02:41:17PM +0200, Wouter Verhelst wrote:

> Dat doet het niet. Het geeft het RRN mee, en je naam; adresgegevens
> staan op de kaart, maar niet in het certificaat.

Inderdaad, hier was ik fout.

Is mijn zin dan correct als ik ze zo stel:

"Het probleem dat ik zie is niet het tekenen met de _geheime_ sleutel
 (als de implementatie correct is, blijft die ook geheim in de kaart),
 maar dat het aanbieden van de kaart aan een applicatie ineens _alle_
 informatie vrijgeeft, zonder dat de gebruiker kan verifieren welke
 informatie de applicatie van de kaart leest en welke niet."

Bedankt,

Peter