[Openstandaarden] [OT] e-id (nog eens)

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Mon Jun 20 20:27:43 CEST 2005

On Mon, Jun 20, 2005 at 02:37:19PM +0200, Stefan Goethals wrote:
> Wouter Verhelst wrote:
> <snip>
> >

> Eummmmm...
>
> Op mijn Happy-Days kaart staat geen enkele naam vermeld, enkel het
> nummer.

Hm. Op de kaart van mijn moeder staat er wel een naam. Nah ja.

> Daarentegen krijg ik in de post wel af en toe een brief met mijn
> puntensaldo... Mijn adres moet dus wel ergens in die DB zitten.

Ah? Zou kunnen. In elk geval mag er dan geen cross-referencing zijn
tussen de effectieve aankopen die je doet, en je naam of andere
identiteitsgegevens (wel tussen je identiteitsgegevens en je punten,
maar die laatste zijn een nogal abstract gegeven, en da's niet echt een
probleem).

> Of heb ik iets verkeerd verstaan?

Nee, ik. Ik heb geen Happy-Days kaart :-)

Soit. Dit wordt vreselijk OT, hier.

--
The amount of time between slipping on the peel and landing on the
pavement is precisely one bananosecond