[Openstandaarden] Certipost alternatieven

Serge Craeghs s.craeghs at aca-it.be
Thu Jun 30 17:07:09 CEST 2005

Ik ben via Google op deze newsgroup gekomen en heb al veel opgestoken van
jullie discussies. Nu heb ik zelf toch een vraag:

Naar aanleiding van het eerder besproken topic "Certipost.be..." door
Patrick Koeman (dd. 29/06/2004 10:45), vroeg ik mij af welke organisaties in
de Benelux kunnen worden aanschouwd als waardig alternatief voor Certipost,
dat duidelijk niet het pad van de open standaarden kiest?

Zijn er wettelijke bepalingen mee gemoeid waardoor Certipost een monopolie
in België heeft of aanvaard de Belgische overheid ook buitenlandse
alternatieven (die wél open standaard minded zijn) als rechtsgeldig ?

Kan iemand hier wat duidelijkheid rond scheppen aub?

Met vriendelijke groeten

Serge Craeghs
ACA IT-Solutions
+32 (486) 43 62 81

Quality is not expensive, it is priceless...