[Openstandaarden] belasting op elektronica omhoog

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Fri Mar 4 10:07:54 CET 2005

On Tue, 25 Jan 2005, Jelle Pelfrene wrote:
> Ik lees vandaag in de Standaard dat morgen een wet zou goedgekeurd worden die
> een extra belasting op elektronica heft. Het zou gaan om computers, mobiele
> telefoons, pda's en memory sticks die vanaf nu 3% duurder zouden worden. Het
> extra geld, een geschatte 47 miljoen euro, zou dienen om auteurs te vergoeden
> voor het kopieren van hun werken. En de BSA staat hierin aan de goede kant,
> want ze vreest dat de markt zou krimpen.

Is deze wet al goedgekeurd? Of komt het onderzoek naar de fraude bij Sabam net
op tijd?

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds