Re(2): [Openstandaarden] belasting op elektronica omhoog

wim.stubbe at b-holding.be wim.stubbe at b-holding.be
Fri Mar 4 10:24:00 CET 2005

Geert Uytterhoeven  (04/03/2005  10:07):

>Is deze wet al goedgekeurd? Of komt het onderzoek naar de fraude bij Sabam net
>op tijd?

De wet is goedgedkeurd maar er zou een gedoogbeleid zijn. Misschien zien ze hun
fout in, maar konden ze
toch moeilijk nog van mening veranderen?

In ieder geval is wat ik er over lees nogal verwarrend.

>Gr{oetje,eeting}s,
>
>                                  Geert
>
>--
>Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org
>
>In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
>when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
>                                             -- Linus Torvalds

met vriendelijke groet,

Wim Stubbe

NMBS -  H-ICT.125   s.13/3
Hallepoortlaan, 40
B 1060 Brussel

Tel +32 2 528 3603 - 911 83603
Fax +32 2 528 3719

E-mail: wim.stubbe at b-holding.be

In software, there is the 0 and the 1, and logic - everything else derives from
there. No to Software Patents.

http://www.openstandaarden.be