Re(2): [Openstandaarden] belasting op elektronica omhoog

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Fri Mar 4 10:56:47 CET 2005

On Fri, 4 Mar 2005, ISOC Belgium wrote:
> Een vraag die mij reeds een tijdje op de lippen ligt : Is deze taks ook door de
> overheid te betalen ? Wat als een overheidsinstantie nieuwe PC's aankoopt ? Die
> vallen toch ook onder die taks !? Een aardig kluifje om verder op te borduren
> denk ik.

Waarschijnlijk wel. Waar koopt de overheid blanco CD-Rs? Daar zit ook zo'n taks
op.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds