[Openstandaarden] EU-lidstaten aanvaarden formeel 'beperkte' bescherming van software

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Mon Mar 7 13:51:44 CET 2005

wim.stubbe at b-holding.be wrote:
> Bron: De Standaard (voorlopig nog gratis te raadplegen)
>
> http://www.standaard.be/nieuws/economie/index.asp?Snel=1&ArticleID=GGFD3DOQ
>
> <knip>
> De Standaard heeft het weeral eens over 'beperkte' bescherming en bewijst
> (weeral) dat ze van het dossier geen
> snars begrepen heeft. Ik begin er stilaan aan te denken om mijn abbo op te
> zeggen.
> <knip>

Waarschijnlijk heb je gelijk, maar toch maar opletten.

Het Luxemburgse voorzitterschap heeft het
Deense-Pools-Portugees-(Nederlandse?) verzoek de directieve mét stemming
naast zich neergelegd, hoewel dat niet zou kunnen volgens de geijkte
procedures.

Mark

P.S. Opname van de raadszitting op http://mm.ffii.org/ConsAudio050307En