[Openstandaarden] De Standaard Online: pdf met DRM

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Wed May 11 11:21:34 CEST 2005

On Wed, May 11, 2005 at 11:13:08AM +0200, Vansnick Rudi wrote:
> Betreft Anthony : ik ken Anthony vrij goed (heb samen nog aan Belsign/Globalsign
> concept gewerkt) en kan hem eventueel een belleke geven. Wat zou de bedoeling
> zijn ?

De bedoeling zou kunnen zijn om Anthony de technologie te laten
toelichten, waarmee het DRM systeem voor deze toepassingen werkt,
zodat objectief duidelijk wordt als het in dat systeem wel technisch
mogelijk is om een Open Soruce implementatie toe te laten (of als dat
het DRM schema van "De Standaard" fundamenteel breekt).

Peter