[OT] Re: [Openstandaarden] Re: peeceefobie.be - toegankelijke zijversie

Philip Paeps philip at paeps.cx
Tue Nov 1 21:41:37 CET 2005

On 2005-10-29 22:09:36 (+0200), FreeAld0 <freeald0 at belcenter.com> wrote:
> + dat er een dealerslijst is van "betrouwbare" verkopers, zodus zijn de
> anderen automatisch slecht?!

Mijn slecht karakter vraagt zich af of het niet interessant zou zijn om de
desbetreffende dealers even te benaderen en hen te vragen of ze het zien
zitten om klanten die hen op aanraden van peeceefobie benaderen (en ook
anderen natuurlijk), in te lichten over Vrije Software alternatieven...

Vraag hen gelijk een preek te geven over Open Standaarden, en we zijn weer
on-topic. :-)

 - Philip [ETOOMANYLISTS]

--
Philip Paeps                                    Please don't Cc me, I am
philip at paeps.cx                                  subscribed to the list.

  Persons disagreeing with your facts are always emotional
  and employ faulty reasoning.