[Openstandaarden] peeceefobie.be - toegankelijke zijversie

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.be
Thu Nov 3 11:23:56 CET 2005

On Thu, 27 Oct 2005, Mark Van den Borre wrote:

> Ik heb even gebeld met de persoon die bij group94.com verantwoordelijk
> is voor het ontwerp van peeceefobie.be (Ginette met haar stofzuiger).
>
> De man heeft me verzekerd dat je zéér binnenkort de keuze mag verwachten
> tussen een flash-applicatie en een sobere, w3c-conforme website.

Ter informatie.
Ik probeer net even de peeceefobie.be site onder de nieuwe Firefox 1.5: het
Flash-gedoe werkt nu helemaal, blijkbaar.
(Ik gebruik 1.4.99+1.5rc1.dfsg-1 uit Debian, op x86.)

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Eng.,  Mechatronics & Robotics Research Group
     <http://people.mech.kuleuven.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480

Disclaimer: http://www.kuleuven.be/cwis/email_disclaimer.htm