[Openstandaarden] fgov testresultaten: hoe erg het gesteld is metconformiteit fgov sites

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Tue Nov 8 20:55:21 CET 2005

On Tue, Nov 08, 2005 at 07:14:40PM +0100, Mattias Campe wrote:
> Persoonlijk zou ik het formuleren als "Alles wat multi-platform is EN
> MEERWAARDE biedt t.o.v. wat een browser standaard aanbiedt kan volgens
> mij". M.a.w. waar Flash/Java/... niet strikt nodig is, wordt het ook
> niet gebruikt en wordt gebruik gemaakt van html/css. Zo is een
> (informatieve) website in Flash multi-platform, maar biedt geen echte
> meerwaarde t.o.v. html-site.

Over de aanwezigheid van Flash of JavaScript en het gebruik van die site
mits een tekstbrowser zoals lynx, links2, elinks, w3m, en netrik, moeten
we echt laten inzien dat Flash een probleem is,
en zodus als je geen 2 3 aparte sites wil maken, is een conforme site de
enige oplossing die iedereen gelijk stelt.

Aldo.