[Openstandaarden] cc (cultuur centra) sites even groot probleem als peeceephobie.be

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Thu Nov 17 12:02:41 CET 2005

On Tue, Nov 15, 2005 at 02:12:56PM +0100, Wim De Smet wrote:

> apt-cache show flashplugin-nonfree (in debian) geeft:
> Recommends: gsfonts-x11, libstdc++2.10-glibc2.2

Wel wel, proficiat, het werkt; ik heb het aan een ziende collega laten
testen die de Flash 7 bin en dus neit het Debian package gebruikt, het
werkt even goed.

Probleem blijft wel dat je omwille dat het Flash is, je mits
vergrotingsfunctie van Firefox je de letters toch niet ka nvergroten, en
die zullen voor iemand die het groter moet hebben, moeilijk leesbaar
zijn;
maar OK, het is al een eeerste stap in de goede richting.

Ald0