[Openstandaarden] Toegankelijkheid sites VRT

johan at linux.be johan at linux.be
Mon Nov 21 16:22:24 CET 2005

Hallo iedereen,

Ik vertel hier waarschijnlijk niets nieuws dat het bedroevend gesteld is
met de toegankelijkheid van de websites van de VRT.  Is er iemand die
weet heeft van acties die momenteel lopen om de VRT op andere gedachten
te brengen?

Indien niet, is er dan iemand geintersseerd om mee een actie op te
starten?

Wat mij in het bijzonder ergert, is dat je om bijv. een uitzending van
Radio 1 van gisteren te herbeluisteren, al minstens javascript, flash
en iets windows-media achtig nodig hebt.  (En zelfs nadat ik dat
allemaal geinstalleerd had, werkte het nog niet.  Vind dan maar eens uit
waar het dan nog aan kan liggen...)

Enfin, alle ideeen rond dit onderwerp zijn welkom.

Groet,
Johan