[Openstandaarden] Toegankelijkheid sites VRT

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Tue Nov 22 11:03:53 CET 2005

On Mon, Nov 21, 2005 at 04:36:10PM +0100, Dieter Van Uytvanck wrote:

> Alle on-demand uitzendingen kan je toch ook via een gewone link naar
> een MP3 beluisteren?

O ja? ook onder console?

> Dat vind ik al een enorme vooruitgang tov. vroeger.

Heb je zo een bepaalde url?

> Tip: met honing vang je meer vliegen dan met azijn! Bied de VRT bijv.
> aan om met een expert-groep eens een dagje hun webdevelopers te
> bezoeken of zo.

De VRT luistert voornamelijk naar haar eigen developers, denk ik, en met
de rest hoeft ze geen rekening te houden, meer nog, mijn vriendin
bezocht onlangs een url via radio1.be en kreeg de melding dat de site
niet geschikt was voro haar operating system (Debian Gnu/Linux dus):

zo iets moet onmiddelijk stoppen.

Ald0