[Openstandaarden] Toegankelijkheid sites VRT

Vansnick Rudi rudi.vansnick at isoc.be
Tue Nov 22 18:11:33 CET 2005

Beste vrienden,

Bij deze wensen wij, ISOC Belgium vzw, werk te maken van een dossier in verband
met de vrt website(s).
Onze organisatie heeft hier duidelijk een missie en kan niet zomaar genegeerd
worden. Wij zullen in de komende uren werken aan een document dat we wensen te
richten aan de bevoegde minister, zijnde Geert Bourgeois. In deze brief willen
wij een helpende hand reiken aan zowel de Vlaamse overheid als aan de vrt, door
in de eerste plaats een gesprek voor te stellen met aansluitend een effectief
werkingsplan. Als vertegenwoordigers van W3C kan ik hier ook beroep doen op de
inbreng van W3C zelf. Tevens had ik ook graag jullie, openstandaarden, aan dit
voostel toegevoegd. Graag dan ook zo spoedig jullie mening zodat we de tekst
afwerken.

Met vriendelijke groeten,

Rudi Vansnick
President Internet Society Belgium vzw