[Openstandaarden] Toegankelijkheid sites VRT

Geert Hendrickx ghen at telenet.be
Thu Nov 24 10:41:39 CET 2005

On Thu, Nov 24, 2005 at 10:26:11AM +0100, FreeAld0 wrote:

> En vervang "ook voor visueel gehandiccapten" door: "voor IEDEREEN"

Ik denk dat sommigen het punt van Ald0 nog steeds niet begrepen hebben; wat
hij wil zeggen is dat er aan zo'n website _geen_ speciale aanpassingen
(specifiek) voor visueel gehandicapten moeten gemaakt worden _als_ die
website de webstandaarden respecteert.  Een goed opgebouwde html/css
website is voor _iedereen_ (ook visueel gehandicapten) prima toegankelijk.

	Geert