[Openstandaarden] Vraag: bestaan er eenvoudige programma's om bijvoorbeeld .doc om te zetten naar .odt

Sander Devrieze s.devrieze at pandora.be
Thu Oct 20 20:15:27 CEST 2005

Beste lijst,

Ik vroeg mij af of er programmaatjes voor de commandoregel bestaan waarmee je
bijvoorbeeld .doc-bestanden kan omzetten naar .odt-bestanden enzo
(doc2odt,rtf2odt,...).

Ik denk dat zo'n dingen wel heel handig kunnen zijn. OpenStandaarden.be (of
een andere site) zou bijvoorbeeld een web interface kunnen aanbieden waar je
een .doc-bestand naar kan uploaden en waarna je een .odt-bestand terugkrijgt
(met limieten natuurlijk!).

--
Mvg, Sander Devrieze.
xmpp:sander at devrieze.dyndns.org

ejabberd, the expandable Jabber daemon. --
http://ejabberd.jabber.ru/