[Openstandaarden] Vraag: bestaan er eenvoudige programma's om bijvoorbeeld .doc om te zetten naar .odt

Ward Vandewege ward at pong.be
Thu Oct 20 20:21:00 CEST 2005

On Thu, Oct 20, 2005 at 08:15:27PM +0200, Sander Devrieze wrote:
> Ik vroeg mij af of er programmaatjes voor de commandoregel bestaan waarmee je
> bijvoorbeeld .doc-bestanden kan omzetten naar .odt-bestanden enzo
> (doc2odt,rtf2odt,...).

Je kan dat doen met OpenOffice (ja, vanop de commandline), maar het is nogal
absurd om de hele OpenOffice binary te moeten laden om die conversie te doen.

Ja, absoluut.

mvg,
Ward.
--
Pong.be         -( Weekends were made for programming. -- Karl Lehenbauer  )-
Virtual hosting -(                                                         )-