[Openstandaarden] mij even voorstellen

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Thu Oct 27 22:02:39 CEST 2005

On Thu, Oct 27, 2005 at 08:47:30PM +0200, patje wrote:
> Beste Osvaldo,
>
> Welkom in de club. Een vraagje, ik heb enkele jaren geleden een dag
> cursus gekregen waarin ons werd uitgelegd waar we op moeten letten bij
> het ontwerpen en coderen van websites die toegankelijk moeten zijn voor
> visueel gehandicapten. Ik weet al niet meer bij welke blindenorganisatie
> het was. Je opmerking onderaan je bericht, betekend dat dat deze
> opleidingen niet deugen of is er wat anders aan de hand?

Ik kan echt niet weten of het deugde of niet; werd je verwezen naar het
in acht nemen van de W3C/WAI guidelines, en enkel deze, dan heb ik er niets
op te zeggen,
behalve dan dat die guidelines ook wel voor iedereen zomaar
gratis beschikbaar zijn op de W3C pagina:
 http://www.w3.org/WAI

Ik weet dus niet of je daar iets hebt bijgeleerd die W3C zelf niet dekt.

ald0