[Openstandaarden] Re: peeceefobie.be - toegankelijke zijversie

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Sat Oct 29 22:09:36 CEST 2005

On Sat, Oct 29, 2005 at 03:57:59PM +0200, Walter Vermeir wrote:

> Ik heb maandag (23/10) nog een e-mail hierover gezonden naar minister
> Van Velthoven zijn kabinet. Nog geen reactie ontvangen.

Intussen is de alternatieve link beschikbaar:
met links2, lynx, elinks kan ik erop, wel nog een frameke en 2 keer
(te veel) klikken om het doel te bereiken,
maar we zijn al een stapke verder;

ik weet niet wat Mozilla/Firefox/Epiphany ervan denken?

<ot>
De inhoud met alle onwaarheden darentegen....... dat zal een beetje
meer tijd en inspanning eisen: over gratis/free alternatieven die
perfect legaal en dus onder licentie zitten, wordt er geen jota gerept.
+ dat er een dealerslijst is van "betrouwbare" verkopers, zodus zijn de
anderen automatisch slecht?! dit is off-topic maar men kan zich de
vraag stellen wat de correcte handelaar van 't hoekske
of de handelscommissie over dergelijke concurrentieverfalsende lijsten
vindt, of mag dit zomaar?
</ot>

Ald0