[Openstandaarden] Re: peeceefobie.be - toegankelijke zijversie

Walter Vermeir walter.temp2005 at sol3.info
Sun Oct 30 17:33:53 CET 2005

ISOC Belgium schreef:
> Toch wel erg dat een groep vrijwilligers belangeloos hulp moet bieden om een
> project op de juiste sporen te zetten ... terwijl gigantische sommen zijn
> besteed aan de toch wel onvoldoende bestudeerde aanpak van dit project ... Sorry
> maar moet mij van het hart.
>
> Rudi Vansnick

Ach, ik vrees dat dit "normaal" is. Over het zonder twijfel prijzige
commerciële softwaresysteem gebruikt op mijn werk (een overheid) kan ik
wel een paar pagina's vullen met commentaar. Telkens als ik met dat
systeem moet werken en de "logica" ervan moet emuleren om er iets mee te
doen moet ik aan Dilbert denken.

Walter