[Openstandaarden] Re: peeceefobie.be - toegankelijke zijversie

Peter Dedecker Peter.Dedecker at vtk2.UGent.be
Sun Oct 30 13:23:16 CET 2005

cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:

> dit geeft de indruk dat alle te betalen software automatisch in orde is,
> zeker als de software van kleine obscure bedrijfjes komt is dit niet altijd
> het geval.

Misschien kan hier ook een vermelding geplaatst worden van vrije
software: doordat de broncode open is, maken dergelijke verborgen
functionaliteiten geen kans.  Evt kan vermeld worden dat de software
opgesomd op http://osswin.sourceforge.net/ vrije software is en vrijwel
zeker te vertrouwen is.  Alleen weet ik niet of de sponsors dat zo leuk
gaan vinden, maar de gebruikers kunnen er wel mee gebaat zijn.

> hier zijn veel betere tips te geven, die veel meer helpen (zoals bv. zoek
> nooit op een enkel woord want dan krijg je bijna gagarandeerd ook
> porn-sites tussen de resultaten, gebruik een popup-blocker, ...)

Het aanraden van een alternatieve browser (firefox?) zou een bepaalde
sponsor nog meer tegen de schenen schoppen zeker?

--
Peter Dedecker                      Peter.Dedecker at VTK.UGent.be
Studentenvertegenwoordiger          Isabellakaai 124 - 9000 Gent