[Openstandaarden] PC en internet tot 41 procent goedkoper

Matthias Vandermaesen Matthias.Vandermaesen at stad.Antwerpen.be
Thu Sep 8 11:16:37 CEST 2005

Hoe zit het trouwens met het tarief voor het internetabonnement?
En wat verstaan ze onder 'breedbandinternet'? Wordt dat dan iets zoals
Telenet ComfortNet?
Met welke provider gaan ze in zee? Of krijg je toch de vrije keuze?

1) Ik zie veel gezinnen toch afknappen op een abonnement met een maandelijke
kost van 30 euro
of meer. De idee van een goedkope pc is dat ook mensen met een lager inkomen
op de IT trein kunnen
springen. Een breedbandaansluiting lijkt me dan niet aan de orde aangezien
die eerder duur is.

2) Mocht ik zo'n pc aanschaffen, dan zou ik toch ook graag mijn provider en
het internetpakket
zelf kunnen kiezen. Het tegendeel zou volgens mij zelfs onder de noemer
'koppelverkoop' vallen.

Met vriendelijke groeten,

Matthias Vandermaesen.

http://www.standaard.be/nieuws/media/index.asp?articleID=DMF08092005_001&sne