[Openstandaarden] PC en internet tot 41 procent goedkoper

patje patrick at coeman.net
Thu Sep 8 14:55:22 CEST 2005

Ik gebruik Via C3 moederbordjes wel eens om in te bouwen in wagens,
caravans, etc, en laag verbruik noodzakelijk is of daar waar een
computer met 'weinig' rekenkracht of niet veel taken (samba,
firewalling, webserver). Maar om die als desktop te gebruiken... Dan
liever een moederbord met een mobile P4 aan boord. Das duurder, maar de
performance is niet voorbijgestreefd bij de aankoop.

--
Patrick Coeman
Bredestraat 171 te B-2620 Hemiksem