[Openstandaarden] PC en internet tot 41 procent goedkoper

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Thu Sep 8 16:02:39 CEST 2005

On Thu, Sep 08, 2005 at 02:55:22PM +0200, patje wrote:
> Ik gebruik Via C3 moederbordjes wel eens om in te bouwen in wagens,
> caravans, etc, en laag verbruik noodzakelijk is of daar waar een
> computer met 'weinig' rekenkracht of niet veel taken (samba,
> firewalling, webserver). Maar om die als desktop te gebruiken... Dan
> liever een moederbord met een mobile P4 aan boord. Das duurder, maar de
> performance is niet voorbijgestreefd bij de aankoop.

Die pc's zijn ook niet voor rekenintensieve zaken bedoeld he. Gewoon
wat tekstverwerken, surfen, emailen, chatten. Daar heb je geen P4 voor
nodig lijkt me. Ik heb thuis nog een celeron 450 staan en die is nog
perfect voor die doeleinden. Wie fancy spelletjes wil spelen zal er
ook niet aan denken om een simpc te kopen.

--
Met vriendelijke groeten,
Dieter

Homepage: <http://www.student.ru.nl/dieter.vanuytvanck/>