[Openstandaarden] Wetsvoorstel betreffende het gebruik van open standaarden en de beschikbaarheid van de broncode van de software bij de federale besturen

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.be
Mon Feb 27 08:28:27 CET 2006

On Mon, 27 Feb 2006, Mattias Campe wrote:

> Ik kom hier toevallig op dit wetsvoorstel van 30 september 2003 betreffende
> het gebruik van open standaarden en de beschikbaarheid van de broncode van de
> software bij de federale besturen. Maar weet er toevallig iemand of dit het
> stadium van 'voorstel' al voorbij is? Zie
> http://www.senate.be/www/?MIval=/publications/viewPubDoc&TID=50331997&LANG=nl

Al lang, zie: <http://www.belgif.be/index.php/Main_Page>. De huidige fase
is natuurlijk niet spectaculair, want nogal lang en stap voor stap. Maar
het gaat wel de goede richting uit, denk ik.

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Eng.,  Mechatronics & Robotics Research Group
     <http://people.mech.kuleuven.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480

Disclaimer: http://www.kuleuven.be/cwis/email_disclaimer.htm